Liseberg igen... ;)

2012-04-30 / 13:08:14
Ni som läst min blogg från "födelsen" vet ju att jag skrev ett inlägg om mitt lilla Gröna Lund-speed? Iallafall, om ni orkar så kan ni läsa det här: http://cheeeyens.blogg.se/2012/january/grona-lund-speed.html#comment
Sidan kommer vara nerskrollad, men gå bara upp så hittar du inlägget där! ;) Aja, det är samma sak med Liseberg! Jag har alltid drömt om att åka dit och Mamma och Pappa har alltid lovat det, men jag fattade att de aldrig skulle hålla det! :) Och nu kommer lite mer detaljer! Vi har ju skolavslutning på en fredag, och vi åker på söndagen! Tidigt på morgonen åker vi, och när vi kommer fram ska vi på ett "museum" som heter "Universeum" eller något, och sen nästa dag ska vi vara hela dagen på Liseberg! :) Och tredje dagen ska vi ju packa våra grejer och så ska vi till en strand som heter "Marsstranden", kul kul! :) Men nu är Loppan här, måste gå. Puss ♥
Gammal bild!
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: