Lär mig piano! :)

2012-05-04 / 18:33:46
Något som gör mig glad, och något som ger mig en massa insperation är att spela piano. Visst, jag är inte världsbäst.. och jag kan inget om någon jävla Bess eller Gutt eller allt det där som Linniz kan (och hon är btw asgrym på piano!!)... :D Men jag är (inte för att skryta) ganska snabb på att lära mig, och jag satt bara helt spontant och kollade på piano-"lektioner" och gissa vad jag nu håller på med? ^w^ Hihi, nej men asså jag hörde en riktigt bra låt på Youtube som jag bara rös av. Behövde kolla upp hur man spelade den och tja... jag försöker lära mig den! :) Det är jättekul! God Bless att jag har ett piano! ♥
Den heter "Saint Seiya - Sad Brothers", äckligt bra.
http://www.youtube.com/watch?v=N6Rp8hoQtUg&feature=related Kolla! Det är den här jag lär mig från! Haha, jag har typ kommit 23 sekunder in i låten... kolla själva! ;)
Picture of me ^^ ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: