Vårkänsla

2012-03-16 / 17:33:13
Hej! Har ni börjat märka av Vårkänslan? Oja, det har jag!! Flera dagar i rad har det varit "stekhett" ute, det växer blommor överallt (okej där överdrev jag...) och det är knoppar ^_^ ♥ Looove it! Vårkänsla är världens bästa känsla, så är det bara! Jag kanska gåt ut och fotar lite "våriga" saker? Skulle det vara kul? Skriv gärna en kommentar :) ♥ Puss ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Maria säger:

Det känns sjukt bra att våren är på väg! Dock är jag avis på er nere i Stockholm som slipper snön ;) Kram!

Kommenterat - 2012-03-16 / 18:55:20
Cheeeyen säger:

Ja, jag är verkligen sååå glad att snön smält bort! Och det kommer det ju också hos er så småning om ;) Kram!

Kommenterat - 2012-03-16 / 23:10:29
URL - http://cheeeyens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: