BIKINIKÄR! ♥

2012-03-26 / 20:02:00
Hej!! Kom på att jag inte berättat hela dagen! Efter skrattattackerna och den misslyckade mellisen gick vi vår dagliga promenad, sen när vi kommit till "slut-destinationen" kom Lelles föräldrar och hämtade oss för de skulle typ och handla och då ville vi också dit men vi ville ju såklart gå in på andra affärer! :D Så vi gick in på skoäffärer, klädaffärer och typ godisaffärer... Lelle köpte en bikini, SÅ AVIS! :( Hade inga pengar och den kostade 129 :- liksom... Nothing to do... MEN NÄR JAG FÅR MÅNADSPENG SKA JAG HANDLA BIKINIS SÅ DET RYKER OM DET!! :) ♥
Och sen fanns det ett par skor som jag BEHÖVER!
TVÅ BIKINISAR SOM JAG BEHÖVER! Den till vänster köpte Lelle ;) ♥ Snygg? Kommentera!
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: