Sjukt sjuk

2012-03-28 / 11:35:53
Hej... Idag är jag hemma från skolan. Jag skulle ha sån där "gympa-ledar-övnings"-grej, men det gick åt skogen... När jag vaknade imorse hade jag en fruktansvärd halsont, jag kunde varken svälja eller ta djupa andetag utan att det värkte. Pappa påpekade att jag hade hostat hela natten, så jag fik vara hemma... Jag har sett på TV, druckit te och tagit en alvedon... Nu sitter jag och försöker spela "Make You Feel My Love" på Piano! Det går bra! ;) Inte för att det låter lika fint som i låten, men det är något åt det hållet! Jag försöker lyssna på de rätta piano-tonerna, vilket inte är sådär jättelätt... Men jag kan iallafall ackorden! :) ♥ Puss puss, vi hörs babes ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Linniz säger:

Stackare :'( Jag tror att det har Med cementpulvret som danne sparkade på.. Jag har oxå hostat hela dagen och hela natten, och kunde knappt andas imorse..<3 Krya älskling..<3

Kommenterat - 2012-03-28 / 16:33:06
URL - http://apellafrahojbos.blogg.se/
Cheeeyen säger:

Okej, det måste vara det! :( <3

Kommenterat - 2012-03-28 / 18:25:57
URL - http://cheeeyens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: