Obeskrivligt

2012-03-11 / 20:45:36
Idag har det varit bland det bästa dagarna i hela mitt liv. Jag och Linn gick upp sjukt tidigt imorse för att hinna med en buss som gick till Tebban. Gissa vad vi gjorde? VI KOLLADE NÄR MELLO-DELTAGARNA UPPTRÄDE!! Grymt eller hur?! För er som inte gick, ni missade något stort! Alla deltagare kom inte, men alla mina favoriter! Molly Sandén, Ulrik Munther, Young Blood, David Lindgren, Top Cats och Dead By April! Det var sååå kul, dessutom så såg jag och Linniz en bloggerskars lillasyster, Mimmi Sandén, alltså Molly Sandén´s lillasyster!! OMG!! Dessutom pratade jag med Molly Sandén när hon signerade på en skiva jag köpt (och på ett vitt papper) och konversationen såg ut såhär:

Molly: Hej! Vad heter du?
Alice: Alice!
Molly: Okej, gud vad fint namn!
Alice: *omg-face* Tack! Du var sååå duktig på scenen!!
Molly: Aww tack, vad gullig du är! Sådärja, där får du! *klar med autografen*
Alice: Tack snälla, lycka till!!
Molly: Tack!


OMG :) ÄLSKAR HENNE seriöst hon var helt grym!! Vi var lite på Mc Donalds och köpte en massa tuggummin, sen så har jag upptäkt en ny jättebra artist som inte är jättekänd men som äger! Hon heter Victoria något... Aja, puss och kram! Tack alla som gjorde att jag fick en bra Söndag! :)

/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: