Lite upptagen

2012-03-08 / 18:19:09
Förlåt för att jag inte bloggade igår! Jag var på teatern med Lelle, Joppe och... Linniz! :D Efter badhuset med klassen åkte både jag direkt in till teatern, och nu kanske hon vill börja!! ♥ Vi hade aaaskul, sen när jag kom hem flög tiden iväg och jag var fullt upptagen med att kolla Bloglovin, Facebook, Youtube och att äta :) Hann bara inte blogga... Och idag har jag varit med Lelle, Joppe och Emma (en tjej i deras klass), alltså de här sötnosarna! ♥
Vi har typ flummat, läst i tidningar och ringt till Ogge och Tomish och bölat :') Skoja, men de måste komma till ss!! Okej fattar om ni inte fattar ett smack just nu, men till Tom och Oskar: KOM ANNARS FÅR NI STRYK!
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: