Lååång dag...

2012-03-05 / 20:46:18
Hejsan. Måndag, kul? Nej... Skönt att vi hade sovmorgon, jag hade dött annars! Typ somnade 3 igår, nej men typ 1! Jobbigt ;'( Aja, jag mötte Linniz som jag saaaknat och vi gick tillsammans till skolan, dagen gick fort och jag gick hem till Lelle som jag också saaaknat! Vi typ chillade och sen gick vi vår dagliga promenad. Kul, kul! Sen chillade vi ännu mer... Och då kom Linniz över, vi klangade på Lelles piano (eller, ja, jag klangade, Linniz spelade...) och hade allmänt roligt! xD ♥ Nu är jag hemma, btw jag köpte den senaste "FRIDA"-tidningen och en ny chokladkaka som heter "SPORT"-nånting... Nu ska jag plugga jippie... Puss ♥
Har saknat Linniz,
Loppan,
och de två tjejerna med rött och blått omringat. Blått= Joppe Rött= Lelle
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: