Kul!!

2012-03-04 / 11:33:27
De senaste dagarna har jag haft det jätteroligt!! Badhuset var sååå himla kul och roligt, det fanns världens största vattenkana där jag, Esther och Gurra åkte typ hela tiden ;) Sen så åkte jag hem, åt lite och sedan blev jag skjutsad till Inbetween med Emmie, W och en jättesnäll tjej som hette Evelina, men kallas för Eve typ ;) Vi hade så jävla kul, iallafall jag! ♥

Och nästa dag åkte vi till slalombacken... Haha fyfan vad läskigt det var, typ dog... ;( Tack Emmie för att du hjälpte mig ner, hehe ♥ Sen så åkte jag, Mamma, Pappa, Esther och Gurra hem och jag fick typ ett litet migränanfall så jag slumrade till efter att ha ätit en alvedon... Sen mådde jag bättre och åt lite. Vi hade skitkul igår, som alla andra dagar också! :)

Nu är det så att jag idag inte är lika glad... För det första är det Söndag. Imorgon är det skola, jippie liksom. Dessutom ska vi ju hem idag, typ om nån timme. FAN FAN FAN. Älskar Sundsvall och alla här! Fast, jag har saknat mina kompisar Lelle, Joppe, Linniz, Loppan och alla andra... ♥ Men endå! :( Btw, iförrigår kom finaste, älskade och saknade Adam (min ?18?-årige bror) med sin finaste, älskade och saknade flickvän Angelica. Vi hade kul, de bor ju här i Sundsvall så jag kan typ aldrig träffa dem!

Detta blev ett skitlångt inlägg, haha! :D Aja, ska gå nu! Vi hörs i Stockholm! ♥

Sjönviksbacken, där vi åkte slalom!
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: