Justin Bieber ♥

2012-03-01 / 12:48:58

Justin Drew Bieber föddes 1:a Mars 1994 i Stratford, Ontario. Under år 2008 upptäcktes han av Scooter Braun, som ordnade kontrakt med Usher. Det blev en stor succé, och idag är han en av världens mest populära och kändaste artister i världen. Hans musikalbum "My World" och "My World 2.0" hamnade på toppen av Billboard Hot 100-listan och hans låt "Baby" är den mest sedda och mest diskuterade låt någonsin!! 711 186 037 är antalet som sett videon, och det blir fler och fler hela tiden! Jag älskar dig Justin, jag älskar allt med dig och du är bara för underbar. FUCK YOU ALLA HATERS, HAN ÄGER PUNKT SLUT. ♥ Han är inte gay, han är tillsammans med Selena? Han är inte snål, kolla på videon "Pray"! Han är bara bäst.


18 år sen var han inte född än. Han föddes 00.56 på St. Judes sjukhus. Nu finns han, och det är jag riktig glad för. Undra vem jag hade varit om jag inte upptäckt han? Eller rättare sagt, om han inte funnits. Jag ryser bara jag tänker på det... Men han finns ju, och jag älskar honom som en familjemedlem ;) ♥ LOVE U BBY ♥ ♥ 

/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: