Inte enligt planerna

2012-03-18 / 20:26:55
Hej! Idag har jag inte varit med Linniz som vi hade bestämt, men det var för att hon var i stallet hela förmiddagen, och när hon kom tillbaka skulle hon duscha och äta, och sen skulle klockan ha blivit för mycket. Så då ringde jag till Lelle och Joppe. Snälla som de änglarna är, fick jag vara med dem fastän de redan var med någon - Melwin ;) ♥ Jag trallade hem till dem, och vi var inne ett tag, sen gick vi ut och hade allmänt roligt :D Vi var inte så länge med varandra, det får bli till en annan gång. När jag kom hem hade Eric gjort middag och sen till "efterrätt" (som han kallade det för, haha) fick man en banan :) Sen dess har jag smaskat i mig en halv burk med Vaniljglass, oops! Puss ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: