Idag

2012-03-01 / 23:21:36
Grattis Justin Bieber, igen. Emmie och jag (som båda är galna Beliebers) har gått runt och sjungt "Ja, må han leva" halva dagen och i Birsta har vi skämt ut oss totalt genom att helt fulständigt skita i alla andra och skrika "GRATTIS JUSTIN BIEBER!!!!". Alltså, inte för att vi skämms för att vi är Beliebers, men folk stirrade på oss och trodde vi var typ störda, haha ;)
I Birsta köpte jag en tröja med typ "hål" i. Visar när jag kommer hem, eller imorgon. Får se. Emmie och jag har iallafall haft en kul dag, dessutom köpte jag filmen "Sex And The City 2", som vi hann se lite på när vi kom hem. För helt plötsligt skulle vi hem till Emmie´s place. Vi träffade W där! Love u guys ;) <3 Aja måste gå, hörs imorgon.
Justin Bieber Birthday
Hetingen imorse! <3
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: