Flummdag!

2012-03-23 / 19:27:12
Hej! Idag har dagen gått otroligt fort? Skönt med fredag iallafall! Efter skolan gick jag och Linniz hem till Becky, vi hade det bäst! Helt plötsligt tog Linniz fram bunke och en massa ingridienser och bara började gå efter känsla! Efter att haft i... Juste! Det är enligt henne topphemligt ;) Jag menar, efter att hon gjort sin bubblande, bruna gröt ville hon smaka, och resultatet var... AMAZING!! Seriöst, fyfan vad gott det var! :D Så vi typ åt det med vit choklad på toppen, sen cyklade vi ner till bryggan med dem i en korg. Spring´s comming ;) Sen typ halvt spydde vi, och när vi kom hem började vi hysteriskt rita på varandra... Linniz och Becky höll fast mig och typ ritade skägg, en lång, ful mustach, en massa hår emellan ögonbrynen och så skrev de typ en massa ord i min panna... D: Haha sen gick jag hem... Nu har gästerna kommit och vi har det gött! Puss 



Ni som följde min förra blogg kanske minns när småtjejerna "tatuerade" mig? Haha, de var rätt så stolta över deras verk... :D
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: