Dag 15!

2012-03-30 / 15:38:32

Dag 15 Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.

Jag använder Spotify, haha min mobil är död.

1. Move You Feet - Junior Senior

2. Förlåt Att Jag Aldrig Sagt Förlåt - Daniel Adams Ray

3. Gotta Be You - One Direction

4. One Time - Justin Bieber

5. Just The Way You Are - Bruno Mars

6. Lunar - David Guetta, Afrojack

7. Born To Be Somebody - Justin Bieber

8. Smile - Avril Lavigne

9. Secrets - Onerepublic

10. Call Your Girlfriend - Robyn


Jag slumpade bara en massa låtar, jag tog inte de 10 första ;) Men aja, let´s start!

1. Move Your Feet är en gammal, men bra låt. Eller, den kanske inte är riktigt min smak, men den är svängig och skön :)

2. Förlåt Att Jag Aldrig Sa Förlåt är en låt som en tjej i klassen visade mig för längesen... Inget som direkt fastnade, men jag antar att den är okej...

3. Gotta Be You är ett mirakel!! OMG älskar den, man kan inte ogilla dem och deras låtar ♥

4. One Time är, som Justin´s alla andra låtar, galet bra. Däremot är den gammal och utspelad, men fortfarande bra ;) ♥

5. Just The Way You Are är riktigt bra, bara en aning utspelad...

6. Lunar, asså seriöst jag har typ aldrig hört den... Jag är lite efterbliven... :3

7. Born To Be Somebody är en Justin-låt och såklart älskar jag den!! ♥ Har lyssnat på den många gånger när jag har varit ledsen.

8. Smile, ledsen men den går inte hem. Haha lite fail att jag har den då, men ja, den suger haha... :D

9. Secrets, ja här har vi något! Älskar den, älskar fiolen i början ♥

10. Call Your Girlfriend, njao... Helt okej! :) Själva Robyn skrämmer mig lite, hihi ^^

 

PUSS ♥

/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: