Hemma seeent :(

2012-01-25 / 21:35:23
Hej! Idag har det varit typ världens värsta dag ever! :'( Först gick jag till Lelle och Joppe efter skolan eftersom att jag hade Drama/Teater idag! Och sedan när vi varit på Dramat så skjutsade Lelles Pappa hem mig till dem!! Jag fattade ingenting! Då förklarade Lelles Pappa att vi råkat låsa in våran hemmanyckel och våran renoverare hade en extranyckel. Så då skulle Pappa och Mamma typ åka och hämta nyckeln, men som var på andra sidan stan! Och helt plötsligt behövde hela familjen följa med! Asså shit vad vi åkte och åkte... typ 2 timmar! D':
Men nu är det över. Vi är hemma och jag har ont i nacken så jag ska nog kanske inte gå på skolan imorgon/iövermorgon... Vi får se! Puss ♥ ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: