Dag 1!

2012-01-19 / 21:13:05
Heej nu börjar jag med Dag 1!
Dag 01-  Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.

10 fakta om mig:

1. Jag är JÄTTEMÖRKRÄDD!!
2. Jag tror på spöken
3. När jag var liten hade jag nästan vitt hår
4. Min favoriträtt är Sushi
5. Jag tycker att... *trumvirrvel* Patric Swayze var snygg när han var ung!
6. Jag gillar bara mjölken hos Mormor och Morfar
7. Jag är rädd för vita Skåpbilar, eller röda, skrotiga bilar
8. Jag är inte allergisk för något! YEEEEEEYY
9. Jag gillar inte att röra någon när jag är blöt om händerna (jag vet, sooo weird!)
10. (Ingen sådär jättestor på 10:an direkt...) Jag går ALLTID på Storstugan när jag kan!! ;) ♥

Puss! ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: