Sommar´n

2012-02-12 / 11:44:45
Hello!

Imorse vaknade jag av att solen lyste i mitt ansikte, himmlen var blå och när jag reste mig för att kolla ut genom fönstret var det vinter. Typiskt också! Jag vill ha sommar, inte någon jääävla vinter... Jag vill kunna gå ut genom dörren utan att behöva dra på sig tunga, kalla och blöta kläder. Jag vill kunna hoppa upp på cykeln och helt utan problem cykla ner till Badviken och ta sig ett svalkande bad. Eller sola på altanen, klättra i träd eller plocka smultron. Man kan köpa en glass i den enorma hettan och mata ankorna i hamnen. Pocka blommor och göra en krans av det, eller ta ett kvällsdopp i den sköna solnedgången. Sommar vill jag ha NU!
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: