Sjuk idag

2012-02-24 / 09:07:33
Jag vaknade av att jag hostade hysteriskt och att det gjorde fruktansvärt ont i halsen. Jag klev upp med en eländig hosta och gick ner i T-shirt och pyjamasbyxor till Mammas och Pappas rum för att ta frukost och göra mig i ordning inför skolan. Där sitter Pappa på sängkanten och berättar att jag inte kan gå till skolan! Tydligen hade jag legat och hostat hela natten... Dessutom hade jag feber typ? Och jag hade inte blivit så himla ledsen om det inte varit Innebandy-dag idag! Har väntat hela året och detta kom som en stor chock, Innebandy är det roligaste jag vet och såklart ska jag vara sjuk den dagen då Innebandy-dagen är... Blev riktig ledsen, ja älskar Innebandy :'( </3
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: