Gäster snart!

2012-02-24 / 18:06:18
Hejj! Snart kommer huset fyllas med gäster! Okej, det där lät överdrivet... Det ska komma en familj hit som består av Mamma, Pappa, och tre små döttrar. En av dem är lika gammal som Gustav, alltså 6 år. Den andra är 4-5 år och den tredje är runt 2,5 år! De är bästisar till oss och har varit det sedan lååååång tid tillbaka... Jag och Esther brukar passa deras yngsta dotter medan Gustav leker med de två andra! Ibland tar Esther över och sköter lillan, så går jag till de vuxna :) Jaja, jag är glad att de ska komma, de får mig på bra humör och deras familj är bara för underbar ;) ♥ Puss, ha en bra Fredagskväll! Jag uppdaterar säkert mer sen, vi hörs ♥
Här är den yngsta älsklingen! ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: