Every Little Thing

2012-02-28 / 20:20:55
Dagens, högst förtjänade, låt är "Every Little Thing" med Ryan Beatty. Jag upptäckte den när jag surfade runt och hittade den på en blogg. Första gången jag hörde den pirrade det i magen. Jag visste inte varför, den var så perfekt och exakt min musik-smak! Nu i efterhand förstår jag att det inte bara hade med att den var helt otroligt bra, utan jag kopplar också ihop musikvideon med en sak... En lite, privat sak eller vad man ska säga ;) ♥ Men jag tycker att musikvideon är jättefin, jag ler så fort jag tänker på den och ibland kan jag få lite, lite tårar i ögonen fast den inte ens är sorglig! ^^ ♥ Den är bara så fin, och jag får upp en vacker historia i huvudet när jag hör låten.
Alla kollar, även fast det låter osannolikt så förändrade den mitt liv ♥
http://www.youtube.com/watch?v=5b9w9jU_dtQ
P.s Han är inte riktigt med på "snygg-listan", men liiite söt iblaaand är han väl? ;) Och han sjunger ju som en gud... OMG! Älskar den :D ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: