3 snygga killar vs 3 snygga tjejer

2012-02-28 / 20:37:42
Hej hopp! Nu ska jag gå och packa det sista, men först ska jag visa 3 snygga killar och 3 snygga tjejer! ♥ Ni kommer säkert inte tycka lika som mig, jag har lite konstig smak på killar ibland... ^^ ♥
Snygga killar:

Nr 1: Justin Bieber är solklart! För er som inte visste är jag ett stort fan av hetingen Bieber ♥ Älskar ALLT som har med honom att göra, hans musik, hans stil, hans röst, hans hår, hans leende, hans skratt, hans örhänge (och NEJ han är inte bög för att han har det i högra örat som vissa idioter tycker...), hans magrutor, hans rumpa, hans ansikte, hans kropp, hans familj och vänner och mycket mer!!! ♥ ♥


Nr 2: Leonardo DiCaprio ligger mig varmt om hjärtat, speciellt i filmen "Titanic" där han är snyggare än snyggast! Även nu när han är "gammal" så är han riktigt snygg ;) ♥
Nr 3: Alla tycker han är as-ful och ser ut som värsta peddot, men jag tycker att han är het... här kommer han... Patrick Swayze!! Visst, han kanske inte blir så bra på bild, men who cares? Kolla på någon film han är med i så får du väl avgöra då? Jag gillar honom iallafall, vad än alla andra säger... :) ♥
Fortsättning följer...
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Nea:)) säger:

Patric är så jäkla snygg !! :O älskar honom

Kommenterat - 2012-02-29 / 09:20:31
URL - http://mincanonkamera.blogg.se/
Nea säger:

Patric är så jääääääääkla snygg :D LOVE HIM :D <333333

Kommenterat - 2012-03-04 / 20:41:12
URL - http://mincanonkamera.blogg.se/
Cheeeyen säger:

Tack för samtycket ;) ♥ ♥ ♥

Kommenterat - 2012-03-16 / 23:15:25
URL - http://cheeeyens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: