Vad tycker ni?

2012-04-17 / 15:40:31
Hej behöver hjälp med en grej! På en söt affär som heter "Accessorize" finns en GUDA-SNYGG väska som jag förr eller senare kommer köpa. Grejen är bara att den kostar 445:- och jag har så mycket pengar, men... jag får alltid min månadspeng i slutet av varje månad och då är frågan om jag ska vänta tills dess, ifall jag hittar en snyggare som är billigare eller bara behöver pengar helt random? Men om jag väntar med att köpa väskan så kanske lagret tar slut? Och om jag köper den nu kanske jag inte har pengar sen när jag behöver dem? Vad ska jag göra? :(

Hittar tyvärr inte någon bild på snyggingen... Men här är en bild på affären i Tebban!

/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: