Illamående...

2012-04-08 / 11:31:06
Hej! Igår så kom Lelle hem till mig, och efter ett tag gick vi hem till henne. Men av någon konstig anledning var jag typ illamående hela dagen igår? Hela dan, verkligen! Det var skitjobbigt... När jag kom hem till Lelle så åt vi Tacos, och efter det mådde jag inte så mycket illa igen, vilket var skönt! Sen så typ chillade vi, vi gick ut, vi gick ner till ICA för att handla fika och sen kollade vi på TV på kvällen! Det var kul, jag skulle ju nämligen sova över oss Lelle! ♥ Och sen när vi gick och la oss började det där illamåendet komma tillbaka... Inte kul! :( Jag ringde Mamma och de kom och hämtade mig... Jag mådde inte bra, dessutom var jag sjukt trött! Aja... Vi hade iallafall kul Lelle! ♥
Idag kommer Lelle till mig! Jag tror jag ska ringa henne snart! Puss ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: