Fredag?

2012-04-27 / 17:11:14
OMG! Det känns inte som Fredag? I Onsdags sa jag "YES! Det är äntligen Fredag imorgon!!" och sen kom jag på att det var Torsdag liksom... Och i Torsdags ba "Yes...! Det är äntligen Fredag idag! Phu..." och så kom jag på mig själv med att det var Torsadg. Och idag känns det verkligen inte som Fredag! Strange? :/
Aja, det har varit en vanlig dag, tjejerna i klassen fick damp på killarna i klassen som i stort sett bara förstörde hela dagen, och sen efter skolan hjälpte jag Linniz att bära hem hennes lilla stall hon gjort på träslöjden till hennes lillasyster! Lillasystern fyller år på Tisdag så det blir en liten present från både mig och henne eftersom jag hjälpte Linniz att bygga stallet! Och så fördrev vi tiden typ 20 minuter där, tog några chokladbollar och chillade... Sen sprang jag tillbaks till skolan och hämtade hem Gustav med min stol som jag gjort i träslöjden på axeln! Vill ni se den? :)
Fin? Ful? Haha jag vet inte om jag blev så nöjd...? :D Aja, pusselipuss ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: