Chill!

2012-04-01 / 21:10:01
Idag har det varit chill! :) Jag och Loppan har typ garvat ihjäl oss ida till en massa Ellen-videos, typ halvgråtit till "Extraordinary people" och typ dött när vi kollat på Justin´s "Boyfriend"-teaser!! OMG... ♥  Sen har vi (utan att lyckas sådär vidare bra...) försökt hoppa studsmatta, men det hela slutade med att vi låg och krampade för att det var så kallt! Haha det blev helt "mögel-vitt" på studsmattan och Loppan ba:
- "Det är såpa!!" Jag ba; wtf?!. Sen ba:
- "Ehm...? Nej, det är frost -.-' ?"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!... Nej seriöst, vi kollade på en film som hette "Wolfman" och den var... inte så trevlig om man säger så! ;( Okej, vi valde att se den så vi fick väl skylla oss själva men den var pissäcklig! :( Fast bra ;) ♥ Nu sitter jag och FASAR för jag och småsyskonen ska till självaste... TANDLÄKAREN! *Dum dum dum duuuuuuuuum*
MITT ANSIKTSUTTRYCK JUST NU!!! D: D: D: D: D:

Imorgon ska vi dit, vi ska kliva upp halv åtta! Vänta lite, är det inte lov? JAG KOMMER DÖ! :'(
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: