Shopping!

2012-05-01 / 18:00:04
Hej! Idag har jag ju shoppat med Lelle, superkul! :) Jag var 100 % på att jag skulle köpa något från Hollister, men det var så att vi tog en massa kläder och ställde oss i kön till provningsrummet, och kön varade i typ i en kvart om inte mer!! Och äntligen när vi fick komma in (en och en...) så passade inget! :( INGET passade, fuck my life liksom! Och när vi kom ut så var jag så jävla less, för Lelle köpte en tröja och då blev jag suktad... :'O Men sen gick vi till H&M och då tröst-köpte jag lite saker :') Jag köpte Lemon Cream Body Butter, Body Splash White Ginger, Makeup Remover och en speciell borste som är typ smal på ena sidan, och lite tjock i andra änden! Skulle shoppa loss, jag vet! Men sen kom jag på att jag behövde köpa en ss-tröja - vilket jag inte hann... Aja, ni ska få bilder sen! Puss ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: