Mysig Torsdag!

2012-05-17 / 18:54:48
Hej! Inser just nu att en Torsdag kan vara ganska bra! :) Eller "ganska", den har varit underbar! ♥ Jag gick hem till Becka och Linniz och vi var inne en liten stund, sen gick vi ut och drev runt mest, innan vi slutligen gick hem till Linniz och chillade på hennes rum! :) Becka och Linniz skulle åka och rida tillsammans och jag hade ingen fast "hemtid" så när de två skulle ner och handla på ICA följde jag med och gick sedan därifrån hem. Har typ kollat TV och tråkat hittills, men snart är det middag och vi i familjen ska kolla på den där filmen jag köpte, kommer ni ihåg? Ni vet den där "I min vildaste fantasi" som jag berättade om? Jaja, vi ska se den ikväll! :)
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: