Måndag igen...

2012-05-21 / 18:00:22
Japp.. En ny vecka med nya möjligheter, som man brukar säga. Usch, det låter så tråkigt! Det räcker med att det är en en vecka, då behöver de inte pressa in ett "med nya möjligheter" också, eftersom att det låter så frukansvärt tråkigt, haha! :D Men men, fick inte en jävla blund i natt, kunde inte sova och jag var tillochmed osäker på om jag kunde gå på skolan idag... :( Men jag bestämde mig för att göra ett försök och kämpa mig fram till skolan... Phu, det var jobbit, men efter skolan vilade jag ut lite hos Lelle, sen tog jag tag i allt och vi gick ut på en promenad! :) ♥ Och nu är jag hemma och ska snart avnjuta en god middag ♥ Ha en bra Måndag!

Me today...
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: