Raketer!

2012-01-12 / 19:10:54
Hejsan svejsan! Ska visa lite raketer som jag fotade i Sundsvall. Vi firar alltid Nyår där, och vi åker upp dit på loven och så! Där bor min bästa vän (som även är min kusin) Emmie! ♥ Älskar dig sååå mycket gumman!
Vi skickade upp en ballong! Jag tänkte på det nya året och mitt nyårslöfte (TOPPHEMLIGT!!) och på nära och kära som gått bort. ♥
Den flög jättehögt (inte för att den gjorde det på denna bild...)!
Guldregn!
Min favorit-bild!
Mormor och Morfars gård! Underbart med snö! ♥
Vi hade det (som vanligt) gött, och med det menar jag... OTROLIGT BRA ♥ Haha, nu ska jag hämta en Polkagris-karamell och sätta mig framför TV:n. Puss♥Kram Cheeeyen
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: