3 snygga killar vs 3 snygga tjejer

2012-02-28 / 20:55:00
Fortsättningen... Nu tar vi tjejerna! :)
Snygga tjejer:

Nr 1: Miranda Kerr. Inte bara att just JAG tycker att hon är änglasöt, utan hennes jobb är nämligen att posera framför kameran ;) ♥ Hon är supermodell och medverkar bland annat i "Victoria´s Secret".
Nr 2: Keira Knightley har mitt stora "dröm-utseende". Hon är så sjukt söt, jag dör. ♥ Hon har för det första fantastiska läppar, hon är grym på skådespeleri och som modell lär hon ju också lyckas med!! ♥
Nr 3: Ariana Grande. Första gången jag såg henne höll jag på att svimma. Hon var ett underverk! Helt underbart söt var hon, och inte lite sen!! Hon såg så bra ut att jag fick panik, jag sökte genast upp henne och ja... vad ska man säga? Älska!! ♥
(en gång i tiden var hon brunhårig, här är en bild på henne då, lika söt!)

/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: