Lelle! :)

2012-05-13 / 18:58:26

HEY!
Sorry för den dåliga bloggningen! xO Nej men jag var med Lelle igår hela dagen, hihi vi hade det kul! ♥ Och idag typ tidigt på morgonen kom älsklingarna hit (haha några kompisar...) och jag var barnvakt åt deras minsta (med Lelle)! Sen gick jag och Lelle hem till henne och typ gjorde random-saker, t.ex bakade chokladbollar, kollade lillabloggen (IN MY HEART! ♥) och spelade piano! :) Men nu är jag iallafall hemma och har duschat och ska typ kolla på TV eller göra något med storasysteeer som är hemma! :D ♥ Imorgon slutar jag tidigt, men jag kommer inte kunna utnyttja den tiden till att blogga tyvärr, jag ska typ hem till Linniz medan jag väntar på att Lelle ska sluta och så går jag hem till henne sen. Vi ska ut och gå ;D Pusselipuss på er! ♥

Skåååne ♥

/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: