Bästa födelsedagen!

2012-05-24 / 19:09:52
Hej! Ni kan inte ana vilken UNDERBAR födelsedag jag haft!! Jag vaknade av att jag hörde trappsteg och innan jag visste ordet av det kom Mamma, Pappa, Esther, Gustav och Anna med paket i handen och sjöng. Jag öppnade det första paketet, och i det fanns en tröja! Den var något mittemellan beige och rosa, och det såg ut som om själva tröjan var ett skrivblock! Jag fick den av Mamma och Pappa, tack ♥ Och sen öppnade jag ett kort från Emmie och hennes familj, och det var ett Bio-kort laddat med 200 kronor! Tusen tack ♥ Sen fick jag pengar från Mormor och Morfar, taaack ♥ Från Esther fick jag en sminkväska med två ögonskuggor och ett läppglans i! Tack ♥ Och från Mamma och Pappa igen, fick jag ett presentkort på Tebban! Tack! ♥ OCH DET VIKTIGASTE AV ALLT... JAG FICK EN IPHONE 4S!!! ♥ När jag öppnade skrek jag av lycka och skakade jättemycket. Jag älskar er Mamma och Pappa, TACK TACK TACK!!! ♥ Ni är bäst!! ♥ Och från Anna och Eric fick jag ett svart silikon-skal, och det medföljde två andra skal som var chock-rosa och lila! Tack! ♥ Älskar allt jag har fått... OMG ÄR SÅ GLAD!
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: