Sex And The City

2012-03-16 / 23:56:48
För er som inte vet, jag ÄLSKAR filmen och även serien "Sex And The City". Ända sen jag såg 1:an har jag tänkt på hur välskapt, underbar, skrättvänlig, lagom snuskig, dramtisk och spännande filmen var, och när 2:an kom så var jag ju tvungen att se den... Jag såg den med Loppan första gången. Och hela min skapare (fråga mig inte vad det där var för uttryck) vad den var bra! Inte en enda sekund hade jag tråkigt. Alla karaktärer är så bra som de kan vara, hela storyn är helt skrattretande bra, älskar att det alltid händer saker! Därför förtjänar den här underbara filmen en förstaplats på hyllan, dagens film! Eller nej, årets film!

HAR DU INTE SETT DEN SÅ SE DEN SÅ ÄR DU INTE VÄLKOMMEN TILL BLOGGEN LÄNGRE (skämt åsido, men SE DEN, DEN FÖRÄNDRAR DITT LIV).

Carrie - huvud-huvudrollen. Hon är den självsäkra, modeinriktande tjejen som vill ha sitt förhållande med Big perfekt. Hon ser alltid på saker ur ett annat perspektiv är väldigt klok.
Samantha - Den charmiga, heta 50-åringen som aldrig tappar sitt driv. Hon är bara ute efter snygga killar som kan ge henne bra ligg, att se bra ut är en stor självklarhet för henne.
Charlotte - Hon är alltid perfekt, har två fina döttrar och en judisk man. Hon tycker att kärlek är det viktigaste som finns, och gör alltid kloka val.
Miranda - Arbetsnarkomanen, hon bor med sin man och son i Brooklyn, och hon gillar udda och annorlunda saker.
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: