SÅ KUL!!

2012-03-26 / 20:30:38
Hej! Igår var jag med Linniz, vi typ... tja deppade lite för en grej på hennes rum. Sen cyklade vi hem till mig och... HOPPADE STUDSMATTA!! Vi har ÄNTLIGEN satt upp den, och fyfan... Hade glömt hur kul det var! Men, nu måste jag komma till saken! Den morgonen vaknade jag av att Linniz typ satt som en jävla nolifer och kittlade mig under fötterna... Men jag var listig, (jag vet, jag är så bra på att andvända gamla ord...^^) så jag typ tänkte stå ut och låtsas som om jag sov, och sen skrämma henne! :) Så jag väntade, sen skaffade hon förstärkning (Esther)! Fusk >:( Menmen, de torterade mig!! Jag kunde inte stå ut, men jag var tvungen. När de började komma nära ansiktet la jag till stöten. Jag reste mig häftigt upp och såg lite cool ut samtidigt som jag sa "Försöker ni väcka mig eller?". Och de for baklänges och typ dampade på mig... :D Det var ASKUL!! ♥ Måste göra om, men dessvärre kommer jag få hämnd... Inte bra Alice, inte bra... Puss ♥
Tumblr_lrbjj3sd241qcu28ao1_500_large
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: