Knasig måndag...

2012-03-26 / 19:46:16
Hej! Imorse var Pappa sjuk, så han stannade hemma. Jag gick till skolan, skulle möta Linniz, men nej hon dissade mig... Haha skoja! ;) Nej men hon typ orkade inte... :D Skoldagen gick ganska bra, inga svårigheter... Sen gick jag hem till Lelle och vi hade värsta weirda dagen... Först så typ skulle hon hälla mjölk i sitt glas, då hade hon glömt skruva av korken... Smart? :D Vänta bara ;) Sen typ råkade jag säga ett FULT ORD! :O Nej men, det skulle vara en annan sak så vi typ dog... :D Sen råkade jag typ spilla en liter mjölk från ett helt nyöppnat paket... Sen så skulle jag ta en macka, men den var djupfryst så jag skulle rosta den. Och då såg jag att Lelle redan höll på att rosta en macka, så jag bara la i en åt mig, och typ 2 min senare... *pling*!

Lelle ba: Vänta... ÅNEJ! MIN MACKA!! Så skulle hon ta upp sin macka (som hade varit där längre än min) och då är den helt svart... Vi gapflabbade, seriöst. GUd vad vi skrattade, sen, inte nog med det... Lelle visste inte att jag hade lagt ner en macka åt mig, så tog jag upp min macka och ba:
Ja, det här var min då ;) Och så var den helt gyllenbrun och fin... Sen när Lelle smörat på jättemycket så att den brända smaken inte skulle kännas så sa jag precis innan hon skulle ta sin första tugga: Ehm Lelle, kolla under...^^ Och hon kollade under... Haha vi fick inte luft! Vi typ fick helt cp-ryck på golvet! :D Haha vi hade en konstig eftermiddag... Tänk att så små saker kan göra min dag :) ♥
Tumblr_lkm63lcmzr1qjek0ao1_500_large
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: