Haha lite sent men aja...

2012-01-11 / 20:49:43
Tjenare :) Idag har jag varit i skolan och
det har väl varit som vanligt.. Haha alltså jag känner mig liiite efter, alla som har bloggar visade ju typ Dagen Efter Julafton vad de fått, medan jag tänkte visa er nu, haha! :D Bättre sent än aldrig! ;)
På morgonen fick alla barnen ett "Couronne-spel", ungefär som ett mini-biljard! Kul, tålmodigt och skrattretande svårt! ^^
Detta är en liten del av allt som fanns under granen! ;)
Jag fick Justin Biebers parfym "Someday". Den luktar som... gott!! :) Köpt i London, vet ej vad den kostade.
Fin va? :)
En JÄTTEFIN låda som min bästa vän Lelle gjort i slöjden!
En siden-toffla med ett av mitt favorit-godis i! Från Lelle! ♥
En "I ♥ YOU" klubba! Från Lelle.
En snögubbe med små glitter-dekorationer från Mormor och Morfar! Älskar den!
Från Saschis (brukar kalla henne för Loppan också!), en svart liten skål med godis i! Goddie! ;)
Godiset som var i!
Godis från Joppe! :)
Ännu mer godis från Joppe!
Läppglans som är jättebra från min lillasyster Esther! Tack gumman! ♥
Pengar från Mormor och Morfar! Ni äger!! ♥
Pengar från Mormors syster och hennes systers man! Tack!!
Pengar från Mamma och Pappa... ♥
Ansiktsmask från lillebror Gustav (som jag brukar kalla för Gurra!)! Älskar dig gubben... ♥
Ett av presentkorten (på Accessorize, en av mina favorit-affärer! ♥) fick jag av Anna och Eric, mina storasyskon! Tack! Det andra fick jag av Mamma och Pappa! Love u guyes!
Gillar starkt det här vackra, smarta och omtänksamma kortet från Lelle! Gillar mest det i slutet ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Från Linniz. har inte så mycket att säga, bara... TACK! ♥
OCH NU TILL DET "STORA"... TADAAAA! ♥
LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ÄLSKAR ER MAMMA OCH PAPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Tack alla som gav mig fina presenter, förgyllde min Jul och mitt Nyår och gav mig allt genom att bara finnas till. Älskar er. ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: