Riktigt läskigt!

2012-02-04 / 20:37:35
Igår såg jag och Linniz på en riktig skräckfilm! Nämligen "Paranormal Activity 2"! Jag tror personligen inte att den är verklig, men det går olika rykten om det! Det handlar om en familj som nyss haft "inbrott" (det är demoner) och de sätter upp övervakningskameror för att i framtiden kunna se vad som skett! Men familjen ser annat än vad de trott på kamrorna. Det visar sig nämligen vara Demoner i deras hus! Jag ryser bara jag tänker på det, men för de som gillar när allt är dödstyst och plötsligt händer något så att man sätter tungan i halsen, en bra och se-värd film! Av mig får den... 4/5 stjärnor! Nej, förreseten... 4,5 stjärnor! :)
http://www.youtube.com/watch?v=d2IvQBO1jiQ
Fyfan, blev rädd av trailern liksom! ^^
Puss ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: