Hem till Loppan ♥

2012-02-25 / 12:40:44
Ett snöoväder drog just precis förbi... Det har blivit lugnare nu men man vet aldrig nu när det är vår... Jag ska iallafall få tacka för gårdagen, vi hade det super! ;) Sen så måste jag säga att jag snart ska gå hem till Loppan, vilket som vanligt kommer bli kanon! Älskarrejj gumman! ♥
Sen måste jag säga att jag saknar Linniz jättemycket nu när hon är borta på Sportlovet... :'( ♥ Vi ska ju också bort på Sportlovet, upp till Sundsvall ska vi! som vanligt sover vi hos Mormor och Morfar, och kusinerna som bor ganska nära brukar också sova över när vi kommer upp! Kul, saknar dem!! ♥ ♥
Måste kila, ska göra mig i ordning inför promenaden hem till Loppan! Det är en bit att gå, uppfriskande ;) ♥ OCh juste, måste bara säga att just nu skiner solen igen... Vilket väder kommer härnäst?
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: