Vem är bäst...?

2012-04-22 / 20:13:50
Jag satt för ett tag sedan, och sökte lite spontant på "One Direction live" på Youtube, och då kom det upp en massa roliga videos! När jag valt en så satt jag och lyssnade igenom alla grabbarns röster, och jag kom fram till att Zayn och Liam har de två största rösterna. Harry är också bra, men inte lika. Och de två sista, Niall och Louis, ledsen, men Niall låter som ett troll, och Louis låter som en... tjej. Nej, fyfan vad elak jag lät. Men han har typ världens ljusaste röst och han har ingen bra medkänsla... Däremot är han en av de snyggaste, vilket inte Niall är... :D Liksom, kolla bara på Zayn i detta klipp!
http://www.youtube.com/watch?v=lzI5VSQprxs
Helt underbar liksom... Han är så JÄVLANS snygg också!! ♥
Och kolla på Liam i denna video, han är inte den snyggaste, men han sjunger lovley! ♥
http://www.youtube.com/watch?v=YIiK2UNJYyQ&feature=related
:D ♥ Känner jag just nu... Men, vill ni veta en sak? Jag har en favorit av Liam och Zayn. Gissa? ZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYNZAYN ♥ ÄLSKLIGEN! Han vinner ganska överlägset...! :P ♥
Aja, behövde bara skriva det. Vem tycker ni är bäst?

HELVETE VAD SNYGG! ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: