Skolavslutningsklänning!

2012-04-28 / 11:24:34
Godmorgon sötnosar! Skönt med helg, eller hur? Sov till typ 10 imorse! Så nu är jag ganska utvilad. Det kom en fråga om vilken Hollister-klänning jag skulle ha på skolavslutningen, så nu ska jag visa! Mina kompisar vet nämligen att jag ska ha en Hollister-klänning, men det kanske kom som en överraskning för er? ;) Iallafall, jag har två olika förslag, men jag tror att det lutar åt ett håll...! :) Klänningen nedanför gillar jag nog mest! ♥
San Pedro Bay
Jag vet vad ni tänker, det är inte riktigt en klänning... Men jag har sett den i affären, och den var riktigt läcker! Och dessutom, den skulle lugnt funka som en klänning! :) Åhh... MÅSTE HA DEN ♥
Sen finns det ju flera andra som jag vill ha, t.ex som den här!
Highway 101
underbar.se? ♥ HÅLL MED OM DET! Eller den här?
Lake Hodges
Skitsnygg också! ♥ Bara så satans dyra... :/
Men, jag har redan nu bestämt att jag ska ha en Hollister-klänning, vilken det blir är fortfarande den stora frågan... ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Julia säger:

Den understa såg jag idag när jag var där och den funkar nog inte som en klänning. P.S Älskar din blogg :)

Kommenterat - 2012-04-28 / 16:57:23
URL - http://iamjulisen.blogg.se/
Cheeeyen säger:

Okej, ska nog ändå inte köpa den, men hade jag gjort det hade jag haft shorts eller något!

Tack för komplimangen, detsamma hörru! ;)

Kommenterat - 2012-04-28 / 20:49:19
URL - http://cheeeyens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: