Min lilla dag!

2012-04-12 / 17:30:22
Hej! Idag har det varit tråkigt i skolan, sen behövde jag hämta småsyskonen... Aja, vad gör man inte för extra månads-peng? Haha vad elak jag är :D På väg hem följde Linniz med! ♥ Vi hade det kul, flummade lite och sen kollade vi på filmen "The Last Song" som hon hade på USB-minnne! Jag har aldrig sett den, och jag hade inte förväntat mig att den var så bra! Seriöst, har du inte sett den, SE DEN. Den var sjukt bra, och jag är lite kräsen när det gäller filmer! Jag började inte böla i slutet, men det kändes lite fel. Jag och Linniz sitter där framför datorn, med Esther och Gustav hängandes på halsen, och det är dag ute, och dessutom fick Linniz bråttom mitt i allt och behövde gå (jag fick ha kvar USB-minnet)... Ni kanske fattar att vi inte satt och storbölade liksom? Fast jag fick en hel del tårar i ögonen, det kan jag lova er! Hade det däremot varit på kvällen, bara Linniz och jag, popcorn och läsk vid sidan om och en stor platt-TV hade det varit lite skillnad! Aja, ska duscha nu, puss ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: