Min dag!

2012-04-11 / 19:39:08
Hej! Dagen har varit seg... inte bra på något sätt, förutom att jag träffade mina underbara klasskompisar (inklusive killarna!). Haha dem gör min dag :) ♥ De små liven... ^^ Sen var Lelle sjuk så det vart bara jag och Joppe idag till Teatern...! Det var ganska bra ändå - ta det inte fel ;) Älskar dig Lelle, krya!! ♥ (Älskar dig Joppe också!) Och ja... Nu sitter jag här med mat i famnen och ska snart ta lite Påskmust! Jag siktar mot helgen, jag har bara gått två dagar i skolan efter påsklovet och jag är redan utmaddad och sliten... Haha, puss ♥
Men jag tänker posetivt! Fördelen med skolan är ju alltid... alltid... hmm? Lovar, jag ska klura på det där!
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: