Kul dag!

2012-04-04 / 23:39:11
Idag har jag varit med Lelle. Imorse vaknade jag, Julia och Linniz av att solen sken igenom fönstret (okej, Linniz vaknade av jag jag kittlade henne i ansiktet, menmen...). Vi typ sprang upp och när vi gick ut på balkongen insåg vi att det var tillräckligt varmt ute för att hoppa lite "morgon-studsis" (okej vad fan var det där?). Så vi typ blev as-speedade efter det... Efter att vi ätit frukost gick Julia hem och jag och Linniz gick tillsammans ner till ICA för jag skulle möta Lelle! Linniz skulle typ ha ridlektion till kl 3 så då hade jag och Lelle bestämt oss för att vara tillsammans tills kl 3! ♥ Men, tydligen så hade hennes häst skadat sig i benet, så alla vi tre var! Sen ringde vi en killkompis som tog bussen hit och då hade vi askul! Vi typ fördrev tiden genom att prata om allt och alla, gunga lite (ja, vi är sååå mogna...) och typ sitta på Linniz rum och sms:a med varandra! Haha ;) ♥
Sen gick jag och Lelle hem till henne och vi typ spelade UNO, åt lakris och typ... ja, flummade! Jag älskar dig mer än du kan förstå baby... ♥ Och sen kom Pappa och hämtade mig och nu... sitter jag här hihi ^^.  Jag ska typ kolla lite bloggar nu... Puss ♥
Gammal bild... ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: