Hollister!

2012-04-27 / 19:46:09
Ja, min åsikt om butiken Hollister, den är stark. Jag ♥älskar♥ deras klänningar, tröjor, byxor, flipflop´s, yogabyxor och ALLT de har!! Jag menar det, Hollister in my heart liksom! Hade jag haft råd hade jag köpt alla saker därifrån, och skulle man få välja en butik att bo i resten av sitt liv i, skulle jag välja Hollister! ♥ Många säger att det de mår illa av den starka parfym-lukten och att musiken är alldeles för hög. Ja, självklart kan jag hålla med om båda sakerna, men jag blir inte illamående av doften, blir knappt påverkad faktiskt! Det är något med dofter och mig, jag kan härda ut de svåraste lukterna medans andra får ont i huvudet eller spyr... Aja, jag har alltid gillat lukten av parfym! Och att musiken är så hög, det är ju bara ett plus i kanten! Jag älskar ju musik överhuvudtaget, även när jag är som mest sårad eller sur kan glad, härlig musik göra så att jag mår bättre på ett ögonblick! :) Det är ju bara kul att det är hög musik, det känns bra att shoppa med gunget i bakgrunden! ♥
Så, min slutsats är att Hollister alltid kommer finnas i mitt hjärta, och det finns inte riktigt några minus med butiken, förutom att det är så dyrt! Och nu sitter jag och fantiserar om att Hollister var min garderob... Det vore något! :) ♥
My wishlist! IN LOVE IN LOVE IN LOVE! ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Julia säger:

Kan du visa en bild på klänningen som du kanske ska köpa till skolavslutningen? :)

Kommenterat - 2012-04-27 / 20:53:25
URL - http://iamjulisen.blogg.se/
Cheeeyen säger:

Självklart! :)

Kommenterat - 2012-04-28 / 11:13:17
URL - http://cheeeyens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: