Hemma...!

2012-04-04 / 23:18:56
Hejhej på er underbara! ♥ Okej jag ska ta det från början... Igår på dagen så kom Loppan vid kl 10 på dagen, strax efter kom Julia och vi spelade Mario Kart, ja ni vet ju... sen kom Linniz och vi började bädda, städa och m.m... Och sen typ började kvällen! Vi körde skp, typ ringde en killkompis 24/7 och flummade loss! Vi så även på en film som hette "Something Borrowed". Asså det var inget fel på den, den var faktiskt ganska bra och det var en APSNYGG kille med i den (som förresten såg ut som en vuxen Eric Saade!). Men det var nog det att vi inte var 100 % koncenterade på den, eller åtminstone inte Loppan och Linniz. Och efter ett tag dissade även Julia mig... :D Men den får typ 3,5 stjärnor av mig ;) Senare på kvällen fick Loppan ont i huvudet och fick åka hem, och jag, Julia och Linniz flummade ihjäl oss... Haha, vi hade jättekul ;) ♥ Efter ett tag somnade vi, men det var nog runt halv två-snåret... Vi dygnade inte, men fan vad mycket roligare vi hade än jag trott!! Älskar er tjejer!! ♥ Puss ♥
Haha vi igår..
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: