Fredag den 13:onde!

2012-04-14 / 11:55:23
Hade ni någon otur igår? Eller hade ni tur? Jag var ju som sagt med Linniz, och på grund av ett par grejer var vi helt 100 %-iga på att Fredag den 13:onde bara gett oss tur! Men ungefär samtidigt som jag utbrast det slog jag i tån, ett par sekunder senare klämde jag tummen. Vi bestämde oss för att hålla tyst om att det var en turdag, haha! Och resten av hela kvällen på ss bestod av en stor blandning på enorm otur och otrolig tur! Ena sekunden stod vi tårögda av extrem otur, andra sekunden dansade vi flumm-tryckare och sket i allt och alla. Jag hade en underbar kväll igår, Linniz, älskar dig! ♥ Och tack till alla andra (Sofia, Lina, Anna, Andrea, Alicia, en massa 4:or som trodde de var coola, alla killar m.m.!) som gjorde Fredag den 13:onde till en ganska bra tur-dag trots allt! ♥
Gammal bild från Öland i sommras... Minnen ♥
/Cheeeyen♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: